Saturday 20 April 2013

CIKGUBARD SEHANDAL RAFIZI BERTUNGKUS LUMUS MENIPU RAKYAT BAGI MENYELAMATKAN BOSNYA



Malam tadi di program Solat Hajat & pendedahan lelaki Klon Anwar dekat Penanti oleh SAMM ternyata satu pembohongan besar .

Chegubard selaku kepala penipu mendakwa Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang terlibat menerbitkan video fitnah lucah terhadap pemimpin Pakatan Rakyat di kawasan sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam






Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan sebentar tadi, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.
"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard lagi, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di Madrasah An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Walhal , info yang GPB terima oleh hadirin yang hadir berkata sebenarnya Chegubard telah menipu semua orang. Dia siap membuat tayangan suara dengan satu panggilan telefon yang dirakamkan di waktu petang .

Sebenarnya tak ada pun pelakon lelaki mirip Anwar tapi hanya rekaan fitnah PKR untuk pencacai2 nya .
[SUMBER DISINI]

1 comment:

  1. maka betullah yg ni salah 1 perancangan dari 13 perkara yg dirancang oleh jembalang tanah bapak setan nuar ni kan? apa kata pencacai bengong PKR fikir betul2..?

    ReplyDelete