Thursday 11 April 2013

MAT SABU BIKIN PAS BUSUK DI PENDANG

Azlas dan Minah

“Saya sangat sedih dan tidak sangka sama sekali dia (Mat Sabu) sanggup berkata demikian (mengangkat komunis sebagai hero). Saya tak akan maafkan dia. Jangan datang jumpa kami di sini, kami tak mahu dan saya benci dia.

Sumber : Utusan Malaysia

  1. Demikianlah luahan hati dan perasaan ahli keluarga anggota keselamatan yang dibunuh kejam oleh komunis - geng Mat Indera, tokoh pujaan Mat Sabu.
  2. Cerita Mat Indera ini adalah kes yang cukup terpencil kalau nak dibandingkan dengan banyak lagi tokoh-tokoh hebat yang berjuang demi Agama, Bangsa dan Tanahair seperti Tok Gajah, Mat Kilau, Datuk Bahaman, Datuk Onn Jaafar, Kanang Anak Langkau, Leftenan Adnan dan Sarjan Hassan. Jadi apalah sangat yang nak dibanggakan dengan orang yang sanggup membunuh bangsanya sendiri.
  3. Pembunuhan ngeri anggota polis dan beberapa orang homeguard di Bukit Kepong jelas tidak memperlihatkan kehebatan Mat Indera tetapi lebih kepada kekejaman gerakan komunis di Tanah Melayu.
  4. Kalaulah sungguh nak merdekakan Tanah Melayu, kenapa selepas merdeka pun mereka masih meneruskan pemberontakan menentang kerajaan yang dipimpin oleh orang Melayu? Sepatutnya mereka meletakkan senjata serta merta selepas detik 31 Ogos 1957!
  5. Jadi apa sebenarnya mesej yang cuba Mat Sabu sampaikan, PAS sudah menerima Komunis?
  6. Mungkin juga ini antara sebabnya PAS semakin menjauhi perjuangan Islamnya, tiada lagi Negara Islam, Tiada lagi Hudud, Kalimah Allah dah tidak mereka heran, Isu murtad mereka diamkam, Isu aurad dalam Masjid diremeh dan Nabi Muhammad SAW adalah sama sahaja dengan manusia biasa lainnya!??
  7. Nampaknya godaan kuasa politik tak mampu ditahan oleh pemimpin PAS sehingga agama dikesampingkan.
  8. Kalau dah duduk sekandang dengan kambing, akhirnya kita pun berbau macam kambing. Kalau dah taksub sangat dengan puak-puak kafir harbi DAP, dikhuatiri Islam pun dianaktiri, bangsa dah tak dipeduli. Akhirnya PAS dibenci bangsa sendiri!

No comments:

Post a Comment